YOLLIBOX

 Hej på er finisar! Nu har jag kommit hem från en hel helg i Hallstavik. Jag har haft det suuuuperbra med min bästavän. I Fredags så var jag, Felicia, Kapser och Samuel hemma hos Samuel. Tittade på film och snackade. Sen i Lördags tittade vi på deras matcher och hade myskväll på kvällen. Idag så gick jag till Nadja eftersom Felicia skulle på fotbollsmatch, då kom Jonathan dit och sen gick vi till Sporthallen för att titta på herrarnas handbollsmatch, jag behövde dock gå så jag såg inte matchen. Bussen gick 14.30 och sen tog jag tåget och var hemma vid 4. Nu har jag och min syster åkt till ica och köpt yollibox som ni ser på bilden över, så först ska vi bada lite jacuzzi och sen titta på film och äta dom. Hihi mys! Men ni får ha en jättebra kväll. Puss på er!
/ Tilda

Kommentarer
Postat av: Felicia

bandymatch !

2013-03-19 @ 08:14:41
Postat av: Alexics

Jag har bara testat strawberry och jag blev jätte besviken! Men jag tror det var för att jag jämförde med 7Elevens yoghurtglass ;)

2013-03-24 @ 11:41:35
URL: http://alexics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback