Mot Hallstavik

Hejsan! Jag ber också om ursäkt för så dålig uppdatering. Men jag har faktiskt inte haft någon alls lust eller inspiration till att blogga. Har även köpt en ny garderob som tog 2 dagar att skriva ihop och dom dagarna var mitt golv och säng full av kläder osv. Så jag sov hos min syster då och kände inte för att gräva fram datorn som låg underst. Men jag tänkte fota garderoben sen så ni får se! Den är iallafall jättefin. Köpte även 2 par Converse i veckan. Ett par vita låga och ett par vita höga. Ni vet väl hur dom ser ut men kan slänga in någon bild på dom någon dag! Just nu sitter jag iallafall på bussen och lyssnar på musik. Ska nämligen till Hallstavik hela helgen! Ska sova över med Felicia och träffa massa vänner! Så det blir jättebra! Men som ni då kanske förstår så kommer jag inte blogga om jag inte mobilbloggar någon gång. Men på söndag lovar jag iallafall att berätta hur jag haft det osv. Men visst är det skönt nu i vädret? Lite kallt men det får duga. Bara solen kommer fram. Hoppas våren vill komma snart! Trött på vintern. Men iallafall, ni får ha en jättebra helg. Puss på er finisar! / Tilda

Bild på bananpannkakorna jag gjorde idag innan jag åkte, första gången faktiskt och gud vad gott det var! Kommer absolut äta oftare. Kan skriva receptet här om någon är intresserad !


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Ja skriv receptet vill också testa dom :)

2013-03-16 @ 07:44:48
URL: http://enmammasliv.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback