MINA HÅRPRODUKTER

Från vänster: Hårspray // Värmeskydd // Hårmousse // Torrshampoo // Hårolja 
 
Dom här hårprodukterna använder jag till mitt hår. Den till vänster är en jättebra hårspray, håller länge och blir bra volym. Själv så vill jag inte ha så mycket volym men den fungerar bra även om man inte vill ha så mycket. Den bredvid är ett värmeskydd av samma märke som hårsprayen, den är också jättebra. Det är ett måste för mig eftersom jag plattar håret varje dag! Men jag vet tyvärr inte vart hårsprayen och värmeskyddet kommer ifrån men har sett de på Ica några gånger, så kan vara att dom kommer där ifrån. Och den brevid är ett hårmousse, den använder jag inte så jätte ofta men om jag ska göra något speciellt så använder jag den. Den kommer från Ica men kan även köpas på H&M och liknade affärer.
Nästa är ett torrshampoo, jag tycker den är jättebra. Den gör så att håret inte ser så fettigt ut, mitt hår brukar därimot inte se så fettigt ut men använder den varje dag ändå. Köpte den på H&M. Och den sista är en hårolja för både halv blötthår och torrt hår, håret blir väldigt mjukt och ger även håret glans. Men ta bara sån hårolja i längderna av håret för annars ser det bara fettigt ut och det vill man ju inte. Oljan skyddar även mot solljus så det är väldigt bra. Köpte den på Ica men tror man kan köpa den nästan överallt.
Är det något ni undrar över så är det bara att fråga på!
/ Josephine

Kommentarer
Postat av: Sara - Hold on be strong

Åh tresemme är såå bra!

2013-03-19 @ 15:43:22
URL: http://saraleasofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback