25 Mars 2013

Hejhej! I skolan så hade vi inga vanliga lektioner, vi satt i grupper och diskuterade frågor osv. Det ska vi göra imorgon också, så det är najs. Vi slutade 13.50 så när vi kom hem tittade jag lite på tv och så. Har precis ätit middag, våfflor blev det idag eftersom det är våffeldagen! :) 
Och jag har ju varit förkyld till och från i ungefär 5 veckor och när jag äntligen nästan är helt frisk så börjar jag hosta och få ont i halsen igen.. Så knarkar halstabletter och hoppas det blir bättre snart och sen var det ungefär 4 veckor sen jag spräckte trumhinnan och den verkar fortfarande inte ha läkt eftersom jag har lite ont då och då. :( 
Jaja nu ska jag inte skriva mer om det men jag tänkte se på pretty little liars snart, har två avsnitt kvar sen är jag ikapp så får se om jag ser på båda idag eller inte och ser den andra imorgon.
Förresten, vad tycker ni om vår nya header? Själv så tycker jag den vart bättre än den andra, lite roligare att fler bilder och så ju. 
Och juste, igår glömde jag att skriva vem som vinner en länk, så ska bara lotta ut en och sen skriver jag det snart. ;) Kram / Josephine
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

fin bild :-D

2013-03-25 @ 21:54:42
URL: http://acordingtosofia.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback