Tisdag

Hej! Är fortfarande förkyld så blir hemma idag också. Men börjar bli bättre så hoppas jag blir frisk till Torsdag då jag kanske ska sova hos Katja. Och på Lördag fyller mamma och min kusin år så då ska vi till dom och fika och så. Sen är det bara en dag kvar på lovet, roligt lov jag har haft då.. eller inte, varit hemma bara. Men sen har vi 2 veckors prao så vi kommer inte till skolan så det är najs! Imorgon skulle igentligen jag och Tilda till Stockholm och shoppa men hon kunde typ inte, så åker ner till stan med Katja på Torsdag kanske istället. :) Puss!

Kommentarer
Postat av: ★ E D I T H ★

kul att du börjar må bättre! ^^
SV: Denna vecka blir det bara skola.. För dig då? :)
Kraaam! ♥

2013-02-19 @ 17:19:44
URL: http://ediths.blogg.se
Postat av: Sara

Hoppas du blir frisk till torsdag! Krya på dig! :)

2013-02-20 @ 10:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback