Sportlov!

Hejhej! Slutade skolan vid halv 1 så åkte med mamma till gränby och köpte en tröja från Gina tricot, kom hem för någon timme sen och har inte gjort något speciellt. Visar tröjan jag köpte på Onsdag eller Torsdag för på Onsdag ska jag och Tilda åka till Stockholm och shoppa så visar allt i samma inlägg istället! Men nu är det äntligen lov igen och 2 veckors prao efter det, skönt att slippa skolan i 3 veckor. På lovet vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, inget speciellt. Min lillasyster fyller år imorgon så några av släkten kommer och äter och så här. Och lovar att jag ska bli bättre med att fotta, nu när Tilda har fått en ny kamera så ska bloggen bli fyllt av nya, fina bilder! ;) Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback