Kungsberget

Hejhej! Jag gick upp vid 6 för att fixa mig lite grann, år frukost och packa det sista, vid 7 gick jag mot skolan där bussen väntade. Det tog ungefär 2 timmar att åka till kungsberget och när vi kom dit så fixa vi skidor osv. Ramlade några gånger och gjorde illa foten och handleden, men åkte en stund till sen fick jag bara ondare och ondare i handleden så vilade ett tag medans vi åt mat, sen åkte vi i några timmar till sen vid 4 åkte vi hem igen så när jag kom hem packade jag upp lite och åt mat. Dagen var fett najs! ;) I alla fall imorgon har vi sovmorgon så börjar vid 10 istället för kvart över 8 så dagen blir inte så jätte lång och på fredag slutar vi tidigt, vid halv 1 sen är det looov! :)
Nu ska jag plugga på några ord vi har tills imorgon sen ska jag se på tv och sen sova, är hur trött som helst efter dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback