Feb. 12, 2013

Hej! Det blir inte ett dugg lika mycket bloggning nu som förut, men vi har inget speciellt att blogga om. Vi går lixom i skolan, och sen hem och plugga. Men det blir väl något inlägg här och där. Men iallafall, idag flöt skolan på och sen åkte jag och mamma och handlade lite saker och godis till bussresan imorgon. Hela högstadiet på min skola ska nämligen till kungsberget imorgon och åka slalom. Hur kul lixom!! Så det ska bli jätteroligt och josse som aldrig har åkt skidor, haha gud vad jag kommer skratta. Men nu tänkte jag plugga lite till biologi provet på fredag och en svenska läxa. Jag var även i stan igår med Sara och hittade en jättemysig tröja ! Bilder kommer senare! Puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback