3 Februari 2013

Hejhej! Släkten kom vid 1 för att fira min bror och fika och så. Imorgon är det måndag och skola, har matte prov på torsdag så ska börja plugga till det och sen vet jag inte om jag har några mer prov men hoppas inte det. Men det är bara att ta sig igenom den här veckan och nästa sen är det lov igen och sen efter lovet har vi 2 veckors prao så vi blir borta från skolan i 3 veckor så det blir najs!
Men ni får ha en bra söndagskväll, själv ska jag ta hand om mig själv lite, ha hårinpacking, ansiktsmask osv!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dom där kakorna som är bruna med typ gul kokos på, ser riktigt goda ut? Vill du lägga ut recept?

2013-02-04 @ 20:45:02
Postat av: MATHILDA JENSEN

Åhh jag älskar dom där fyrkantiga med cocos!
sv: bara bra med mig, hur är det med er?:)

2013-02-05 @ 10:34:13
URL: http://mathildajensen.blogg.se
Postat av: Hanna

Mums! :)

2013-02-10 @ 19:58:03
URL: http://hannakarlssson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback