28 Februari

Hej! Har inte bloggat pågrund av att jga bara har varrit på prao och sen tittat på pretty little liars. Men i måndags så kände jag att jga började få ont i örat och fick bara ondare och ondare så igår åkte jag och mamma till akuten och då visade det sig att jag hade öroninflammation och sprucken trumhinna så fick medicin och så hör inget på det  örat så blir hemma idag och hoppas jag kan komma till praoen imorgon! Och mår jag bättre senare så åker jag till konfirmationen. Men nu ska jag titta på pll och bli bättre. Puss / Josephine

Kommentarer
Postat av: josefines.se VINN EN DANIEL WELLINGTON KLOCKA!

Svar; Ungefär som photoshop, fast på svenska, kram <3

2013-02-28 @ 13:09:56
URL: http://josefines.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback