10 Februari 2013

Hejhej! Har inte bloggat på nästan hela veckan pågrund av att vi har massa prov och förhör nu innan lovet, men bara att hålla ut nu sista veckan! I fredags följde tilda med mig hem och jag packade, sen gick vi hem till henne och gjorde smoothie, snackade, skrattade, bada jacuzzi och så sov jag där. Igår när jag hade kommit hem så gjorde jag inget speciellt, tog det bara lungt och tittade på melodifestivalen. Och idag måste jag plugga till spanska provet, har nästan inte pluggat någonting så det måste jag göra sen tänkte jag måla nagalarna och fixa lite. I veckan kommer det inte bli så mycket bloggning från mig i alla fall, måste plugga till proven och så. Men ska försöka lägga ut tips eller önskeoutfit i alla fall. Puss!
 
Ni som vill kan följa mig på videfyme- josephinehaglund . Följer tillbaka!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback