Halloween

Hej. Jag och Emelie vaknade runt halv 12 och då åt vi frukost och gick på promenad med hundarna. Sen så har vi bara fixat oss och så. Emelie ska åka hem snart och då ska jag och min syster åka till hennes frisörsalong och färga mitt hår. Vill ha lite mer brunt, känns som att det blivit orange efter jag var i turkiet , det var brunt när jag åkte men solen bleker det ju så himla fort ! Så det ska bli skönt att fixa till det igen. Ikväll så ska jag nog träffa Bea och Esther som sagt och jag vet inte om Josephine skulle va med. Vi får se. Jag och Emelie hade iallafall grymt igår vi somnade runt 2, jag var så sjuuukt trött så jag bara gjorde massa saker och var helt borta, hahahahaha. 
Men men, hoppas ni får en bra dag. Det är ju Halloween idag. Men vi hörs. Jag mobilbloggar lite sen. Puss hej
'
hahaha ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback