Emelie sover här

Idag så kom ju Emelie hit och då fotade och gjortde massa saker. Sen så åt vi middag, efter det åkte vi och hämtade Emelies grejer för hon ska sova här. Så gick vi ut med mina hundar också. Sen så har vi bakat 5 minuterskola. Så vi har ätit lite medans vi tittat på film. Ikväll så tänkte vi typ titta på film, käka kolor och bara ta det lugnt ! Imorgon ska jag nog träffa Bea och Esther på kvällen. Vet inte om Josse också skulle vara med, så det ska bli najs. På dagen ska jag färga håret. Vill ha lite mera brunt. Typ mellan ljust och chokladbrunt ! Blir nog bra. Sen på Torsdag så ska jag och Josse åka in till Stockholm och shoppa lite. Och resten av dagarna har jag inget bestämt. Men vi hörs senare ikväll. Puss
Åh mina älsklingar, här hade dom precis kommit hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback