5 Mars

Hej! Jag har inte bloggat pågrund av att jag inte har haft något att blogga om, har varit på prao och sen bara varit hemma. Men i söndags så kom resten av släkten för att fira min mamma, bror och lillasyster, så vi fikade och så. Och igår gjorde jag inget speciellt, kollade på några avsnitt av pretty little liars, ligger på andra säsongen så har några avsnitt kvar tills jag kommit ikapp, haha. Kom hem för ett tag sen och gjorde en smoothie så dricker den och kollar på reprisen av top model. Men nu ska jag forsätta kolla, puss! / Josephine


Kommentarer
Postat av: Josefin

Var med i min tävling på bloggen om att bli "veckans blogg" :D Super enkelt, det ända du behöver göra är att kommentera att du är med :D Lycka till ♥

2013-03-05 @ 16:43:30
URL: http://josefinerixons.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback