ALLA HJÄRTANS DAG

Hej! Jag är så himla glad just nu. Efter skolan så gick jag med Josse hem, men vi gjorde inte något speciellt. Sen åkte jag hem och gick till Alex. Fick världens finaste tröja från hollister. En jättesöt magtröja! Så himla gullig min älskling är. Sen när jag kom hem så låg det en systemkamera på svängbordet. Fyfan vad najs!! Min har ju gott sönder, så det var ju perfekt! Sen kom även mina uggs idag som jag beställt från Nelly. Så dagen kunde inte blivit bättre! Nu ska jag äta något eftersom det enda jag ätit idag är nudlar. Men ni får ha det bra, så hörs vi sen. Puss från Tilda.

Ps. Nu kan ni garantera att bloggen blir roligare med massor av bilder!


Kommentarer
Postat av: Ellen Talus

Finfin blogg hörrudu! :D Fina bilder !<3
kram på dig!

2013-02-14 @ 22:10:41
URL: http://ellentalus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback