Love of my life, my soulmate. u're my best friend.♥

Lyssna på låten medans du läser.
 

Min bästavän - Felicia Westerlund

 Med henne kan jag prata om allt. Verkligen allt. Det är henne jag ringer
om jag behöver pepp eller bara någon som lyssnar, och det är det som är så himla bra med henne. Hon
lyssnar. Hon kommer alltid med dom rätta orden och får en att känna sig speciell.
Jag är så glad att jag har henne, även om vi bor 7 mil ifrån varandra så försöker vi ses så ofta vi kan.
Men det är det som gör våran vänskap så speciell. Det är kul att träffas när man varit ifrån varandra i ca 3 veckor.
Man längtar efter varandra och uppskattar varandra mer då. Och när vi väl ses, då har vi så jävla kul.
Roligare än alla andra, vi pratar, skrattar och allt möjligt. Jag kan verkligen vara mig själv med henne
och jag vill aldrig förlora henne. För ungefär ett halvår sen så var vi osams i ca ett halvår. Den
sämsta tiden i mitt liv. Helt sjukt, jag grät varje kväll. Vi behöver inte gå in på vad vi bråkade om
men det var tillräckligt att vi inte pratade med varandra ett dugg. Jag mådde så dåligt och jag kände
att något var borta. Min halva. Felicia har världens bästa personlighet och är så himla bäst.
Men till dig Felicia vill jag säga att jag älskar dig mer än man kan beskriva och är så glad att vi  började prata med varandra och har blivit tajtare än någonsin. Alla våra minnen, stenen,kungsberget och alla skratt vi haft tillsammans. Du är världens finaste och bästaste. Du är så himla lik mig, på ett eller annat sätt. Vi förstår varandra och jag litar på dig. Jag vet att det jag berättar för dig stannar hos dig. Alla borde ha en vän som dig, alla behöver en sån. Vi ska alltid hålla ihop. Och dom här orden kommer verkligen ifrån hjärtat och du ska ta åt dig för du är verkligen min bästavän. Jag älskar dig så himla mycket, från topp till tå. Världens bästa. 

/ Tilda

 


Kommentarer
Postat av: Felicia

Du är världens bästavän.Du lyssnar alltid om jag mår dåligt och hjälper mig,bättre än alla andra mina vänner.Jag är så himla glad att vi blev bästavänner igen , tänk att jag satt och grät typ varenda kväll när vi inte va vänner.Jag har alltid så jävla kul med dig.Och av alla mina vänner ,så har jag bäst minnen med dig.Du får mig alltid på bäst humör <3 Du är min allra bästavän , loveu.

2013-03-10 @ 18:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback