LÖRDAG

Nikon D3100/ Objektiv: 18-55mm
 
Godmorgon alla fina läsare! Jag vaknade faktiskt väldigt tidigt idag och har tittat på pll och fotat Charlie. Ikväll ska jag och Emelie på bio, vi ska se Ego. Den verkar bra! Sen efter så åker vi hem till någon av oss och sover där. Så det blir en bra lördag. Men nu ska jag ta och städa rummet och sen fixa mig och fota lite kläder till bloppisen. Hoppas ni får en bra dag allihopa. Puss!
 
Ps. Jag fick en fråga om vart jag köpte min victoria's secret body mist, och jag fick den av min syster i julklapp. Hon beställde den på jfr.se. Men dom har tyvärr slutat sälja dom nu. Men en annan sida man kan beställa på är www.doftochsmink.se! 
 
/ Tilda

Kommentarer
Postat av: Sofia

söt hund :-D

2013-03-02 @ 18:39:05
URL: http://www.acordingtosofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback