Stockholm

Hejhej! Gick upp vid 10 för att fixa mig, äta frukost och så. Sen tog jag bussen till Knivsta vid 11.16 och mötte upp Tilda och tog pendeltåget 11.35. Vi kom till stockholm vid halv 1 och då gick vi till Hollister och där köpte jag en vit tjocktröja, sen gick vi till andra olika affärer. Köpte en sminkborste, body splash, shorts jag ska ha på idrotten och ett nagellack. Och så  fikade vi på på Espresso House och pratade lite tjejsnack! Lägger upp bilder på allt imorgon eller senare i veckan! Hoppas ni har haft en bra dag, puss!
 
Tävlingen avslutas senare i veckan istället så ni som inte har deltagit, passa på nu!

Kommentarer
Postat av: Wilma

Ååh, älskar hollister! <3 (:

2013-01-20 @ 20:39:03
URL: http://wilmalotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback