PLANER

Jag har faktikst lite planer nu för dagarna som kommer. Imorgon så tar jag bussen 13.00 från Uppsala mot Hallstavik. Så är jag framme 14.00 och då möter jag upp Felicia så går vi hem till henne. Sen senare så skulle vi nog träffa några vänner. Får se om jag sover hos henne 2 eller 1 natt. Sen efter jag varit hos Felicia så går jag till Nadja och sover där. Saknar henne så sjukt mycket så det ska bli skönt och träffas och jag har så himla mycket att berätta för henne. Men iallafall så sover jag där 1 eller 2 nätter och hinner jag så ska jag kanske sova hos Denise också. Saknar henne också sjukt mycket. Så det ska bli roligt att åka till Hallsta imorgon och träffa vänner. Jag kommer att försöka att blogga. Mobilblogga eller sno Felicias dator ibland men annars kommer Josse blogga. Jag hade tagit med min kamera och fottat om den inte hade gått sönder. Får väl spara nu ett tag till en kamera. Kommer ta ett tag eftersom jag alltid handlar upp pengarna på 5 sekunder. Haha! Men nu ska jag lyssna lite på musik och försöka hitta någon bra film. Ni får gärna komma med filmtips! Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Syster

Du kanske ska ge tillbaka det du är skyldig till mig innan du köper en kamera????!!!

2013-01-02 @ 22:20:52
Postat av: michelle mariolina

Haha förstod inte först bilden men sen jag ba ahaaa haha :D

Svar: haha :)
tildajosephine.blogg.se

2013-01-04 @ 19:29:51
URL: http://michellemariolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback