Läxor

Idag var jag hos en sjukgymnast och tittade upp mina handleder och fick lite träningar för att stärka upp dom. Har haft problem med dom nu i snart 1,5 år. Får helt plötsligt jätteont en vecka och sen försvinner det helt plötsligt. Har röntgart den och dom hittar inget fel så det enda valet är att stärka upp den. Efter jag hade varit där kom Josse in till stan så gick vi och fixade lite papper som josse skrev till praoen. Sen mötte jag upp en tjej jag skulle köpa en kacka av. Den är sjukt fin och passar perfekt! Jättenöjd. Bilder kommer senare. Men nu ska jag plugga till mina 2 prov jag har i veckan. Så himla tråkigt.. Men jag får kämpa. Vill få bättre betyg och så. Så nu ska jag drunkna in i alla läxor så hörs vi senare. Ha det bra, puss!


Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Nej, jag fick den i julklapp. :) Jag har sett att min bild av den har lagts upp på en Facebooksida och att någon skrivit att hon vunnit den i en tävling. Den personen har antagligen tagit bilden från Google och låtsats ha tagit den själv.

Lycka till med proven!

2013-01-28 @ 21:01:08
URL: http://sarasara.spotlife.se
Postat av: Emma

Usch fy blä för plugg. Vad har ni för boring prov i veckan? Kram

2013-01-28 @ 22:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback