Freeeedag

Hejhej, förlåt för att jag inte har bloggat så mycket dom senaste dagarna men har pluggat mesta dels av dagarna och skolan går ju ändå före bloggen. Men ska försöka blogga lite oftare nu! 
Men igår när jag kom hem från skolan så gjorde jag inget speciellt förutom att jag pluggade till engelskaprovet.  
Idag hade vi engelskaprovet första timmen och sen hade vi idrott, matte, so, och no.. Lång dag, slutade vid tre men nästa fredag slutar vi halv ett för varannan fedag så har vi inte no och so:n har vi på torsdag istället då så det är najs. Imorgon ska jag inte göra något speciellt, min bror fyller 17år imorgon, tror jag, haha men tror det var imorgon han fyllde år och så tänkte jag fotta det jag shoppade i Stockholm. Puss!
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin "Pinkpiercing" Johansson

Det är jättebra att du låter skolan gå före bloggen :) Inte alla som gör det tyvärr.

2013-01-26 @ 13:27:14
URL: http://pinkpiercing.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback