2013

Jag ser så sjukt mycket fram emot 2013. Har lixom ett helt år framför mig. 2012 har varit helt perfekt. I somras lärde jag känna massvis med nya människor som står mig väldigt nära nu. Men jag hoppas 2013 slår allt. 
Jag längtar så sjukt mycket till i sommar för jag har så himla mycket jag ska göra då. Kommer nog mest vara i Herräng, Ute med båten o
 
ch hos kompisar. Det är massor av vänner jag inte träffat på jättelänge också som jag ska träffa nu på lovet. Allt känns bara så himla bra just nu. Imorgon så ska nog jag och Emelie sova över och ha tjejkväll och bara fira in nya året. Mysigt! Sen på Fredag åker jag nog till Hallstavik till Felicia och stannar där i två dagar, träffar massa folk som jag inte träffat på jättelänge och umgås, så det blir kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback