18 Januari

Kom hem väldigt tidigt idag, slutade i skolan redan vid tjugo i ett. Så när jag kom hem tog jag en timmes promenad med mina små hundar och när jag kom hem gick jag ut till kaninerna och myste med dom. Sen har jag storstädat mitt rum också. Garderoben, hyllor och byrålådor osv. Jätteskönt att ha de gjort nu. Senare ska jag till Alex och vara där hela kvällen. Imorgon fyller även min pappa år så då kommer det massor med släkt hit och firar honom. Sen på kvällen så ska vi boka en utlandsresa i Augusti. Jag, farmor, mormor och min brorsa ska åka. Farmor åker utomlands med alla sina barnbarn i olika tillfällen så nu är det min och Oscars tur och då skulle mormor passa på att åka med. Så det ska bli najs. Hoppas ni alla har haft en bra dag! Puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback