18 Januari 2013

Bloggade inte igår men vi skulle på konfirmation som Tilda skrev och kom hem vid 8 så orkade inte blogga.
Och dagen igår var kaos men ändå rolig, haha. Det började med att Tilda följde med mig hem och vi skulle laga nuddlar och så står vi i vardagsrummet, vid trappen och tänkte precis gå upp så hör vi någon som stänger toalettlocket och steg så vi springer tillbaka in i köket.
Så sitter tysta i ett hörn och lyssnar om det kommer fler ljud och då hörde vi typ som steg så vi ringde Axel och Nicklas så dom springer till oss och så hörde vi steg så jag och Tilda springer ut utan skor, haha.
Men sen gick dom upp och det var ingen där så vi tog med oss plattång, smink osv så vi skulle kunna fixa oss.
Och axel och Nicklas tror inte på oss så dom går och precis när dom har gått så hör vi steg igen så då skyndar vi oss att äta upp nuddlarna och skringer hem till Axel och är där ett tag. Sen gick vi hem till mig igen och lämna min väska och sen gick vi till bussen. Och ingen va hemma heller.
Men har inte hört några steg eller nått sen igår så vet inte om vi inbillade oss eller nått, men läskigt var de, haha. 
 
Och idag så var dagen bra. Vi hade först engelska sen skulle vi haft idrott men 6:orna spelade fair play cup där så vi såg på film istället sen hade vi matte och så slutade vi 12.40 och det kommer vi göra varannan freddag! 
Ikväll ska jag nog inte göra något speciellt, bara vara hemma och ta det lungt. Nu blev inlägget ganska långt men hoppas ni orkade läsa! Puss
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny Erlandsson

grymt citat :) kram

2013-01-18 @ 17:22:15
URL: http://jennyerlandsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback