10 sanningar om mig

* Jag kan inte ljuga utan att börja skratta.

* Jag älskaaaar Justin Bieber !

* Jag kan inte spara pengar, shoppar upp dom direkt..

* Jag sjunger hela tiden.

* Jag älskar vs bodymists!

* Jag älskaaaar sushi!

* Jag har hoppat upp en klass. Jag är alltså född 1999 men går i 8an.

* Jag längtar sönder till sommaren!!

* Jag har 2 hundar, 2 kaniner och 1 katt.

* Jag skrattar väldigt ofta och när jag börjat skratta åt något riktigt kul kan jag inte sluta och börjar gråta.


Kommentarer
Postat av: Emma

Varför går du med dom äldre ? Är Född tidigt på året? Trivs du i din klass. Roligt ni gör inläg nästa varrje dag. Kul blogg att läsa

2013-01-25 @ 12:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback