1 januari 2013

Hej. Idag vaknade jag runt halv ett och har ätit frukost och ligger i soffan och kollar på tv. Igår kom vi till dom vi skulle fira nyår hos runt halv 7. Sedan åt vi middag. Till förrätt fick vi kräftröra på endivesallad. Det var jättegott! Sen till varmrätt fick vi kött med potatisgratäng och svampsås, riktigt gott! Sedan till efterrätt fick vi apelsinsorbet med frukt och choklad, jättegott det med. Efter vi hade ätit så pratade vi bara och umgicks. Sedan runt tolvslaget så gick vi ut och tittade på alla raketer och skålade. Efter någon timma så grillade vi korv och pratade. Sen fick jag så sjukt ont i magen så kunde knappt gå. Trodde jag skulle dö, men sen gick vi hem runt 2. Och sen kollade jag på film och sen runt 4 så somnade jag. Jag har fortfarande lite ont i magen och mår illa så idag ska jag bara vila, titta på film och så. Så det blir skönt. Men jag bloggar sen igen, puss hej.


Kommentarer
Postat av: Vendela Nilsson

sv. kul! jag ska träffa ulrik en massa och gå på melodifestivalen mm :)

2013-01-01 @ 19:43:24
URL: http://fotografnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback