MONDAY

Godmorgon. Jag har varit vaken sen 9 eftersom mina hundar inte är ett dugg morgontrötta. Dom springer runt och busar, upp och ner i sängen och slickar i ansiktet. Haha men nu när dom väckt mig så somnar dom själva. Jaja, idag åker jag till Jonna och sover över där. Ska bli såååå kul! Har inte träffat henne på flera månader. Så jag åker hemifrån halv 4 och är framme där runt tjugo över 5. Jag tror jag tar med mig min kamera så det blir mycket bilder. Men hoppas ni får en jättebra dag och vecka. Puss! / Tilda


Kommentarer
Postat av: Marika Saarenpää

Sv: Idag ska jag bara slappa! Ska ut på en powerwalk oxå :) Skulle gymmat men busskortet tog slut igår, orkar inte fylla på så tar de på onsdag ist :) Själv?

2013-02-18 @ 11:10:41
URL: http://katrimarika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback