LITTLE THINGS

Idag har jag bara tagit det lugnt och pluggat till matteprovet imorgon. Usch, hatar prov! Efter skolan ska jag stanna och plugga lite eller följa med Josse hem. Sen när Emelie slutat vid halv 3 så åker vi in till Uppsala, går på stan och tar en fika och snackar massa girltalk!! Mysigt! Sen så ska jag även möta upp massor som köpt saker på bloppisen så det blir najs. Sen ska jag höra med älsklingen om han kan komma till mig så det blir en bra torsdag trots provet. Men nu tänkte jag lägga mig och lyssna på lite musik och skriva med min älskling. Puss!


Kommentarer
Postat av: ebba

har just nu helgens blogg uppe på bloggen , va gärna med i den !

2013-02-08 @ 10:52:18
URL: http://eenilssonn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback