HÅRPRODUKTER

Från vänster : Hårolja i torrt hår / Värmeskydd / Hårspray / Hårolja efter duschen i blött hår.
De här är dom produkterna jag använder till håret och mitt hår blir väldigt mjukt och lent. Den till vänster är en hårolja som jag fick av min syster i julklapp den är jättebra och gör håret båda glansigt och mjukt. Den brevid är ett värmeskydd som också är jättebra som jag köpte på coop jättebilligt! Nästa är ett hårspray som verkligen håller länge, minns tyvärr inte vart jag köpt det men tror det ska finnas nästan överallt. Och till sist min favorit. Man har den i blött hår efter duschen, så låter man det torka och sedan platta det. Det är helt sjult vad håret blir mjukt och bra kvalitè. Det är min syster som köpt dom åt mig så vet tyvärr inte vart dom heller kommer ifrån. Jag har 3 stycken på lager så jag inte ska behöva leva utan den. Haha! Men här är iallafall dom prudukter jag använder. Riktiga tips, speciellt den rosa lilla. Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback