Godmorgon

Godmorgon. Igår kväll hade mamma köpt ben&jerry så vi tittade på gladiatorerna och myste med massa gott. Idag ska vi bowla mes mammas släkt vid 16.00. Vi gör det varje år och kallar det "familje bowling" så det ska bli roligt. Efter ska vi äta middag på en restaurang också. Sen ikväll så kanske jag ska träffa Alex. Så det här blir en bra lördag. Ska snart gå och göra lite frukost, ligger fortfarande i sängen. Har legat här i ungefär 40 minuter och mysigt med min hund. Han är såååå mysig! Men jag hoppas ni alla får en jättebra lördag. Puss!

Ge mig sommar nuuuuu!!


Kommentarer
Postat av: ladies.webblogg.se

Tack desamma! Är allt bra med dig då? :)

2013-02-02 @ 11:26:03
URL: http://ladies.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback