FRUKOST

Godmorgon! Jag sitter och dricker den goda smoothien som ni ser på bilderna ovan. 
Idag kommer Jonna hit vid halv 3 med bussen. Så jag ska bara fixa mig lite och sen gå till Alex och vara där tills Jonnas buss kommer. Sen får vi se vad jag och Jonna hittar på. Jag kan dock inte gå runt så mycket därför att igår slog jag i foten/tån rejält och kan knappt gå. Måste gå på sidan av foten så jag ser helt handikappad ut och så gör det jätteont. Att jag alltid ska ha sån otur. Får se om det blir bättre annars får jag väll hoppa runt på kryckor. Men ni får ha en jättebra dag så hörs vi nog senare. Puss! 
/ Tilda

Kommentarer
Postat av: Sanna Svedin

SV: Tack så mycket!
Min kväll har bara varit bra:)

2013-02-23 @ 20:28:55
URL: http://gottagetdown.blogg.se
Postat av: Laura

vad härligt! prima :) vad har du för dig idag då?

2013-02-24 @ 14:03:15
URL: http://lauralauren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback