TILDA ÄR TILLBAKA

Hej på er ! Jag tänkte börja blogga igen, för jag har inget annat att göra. Haha, ehm. Idag så slutade vi vid halv 12. Så sjuuukt najs, sen har jag bara ätit typ lunch och tittat på tv. Mamma hämtar upp mig om typ en halvtimme så ska vi åka in till uppsala, ska köpa en present till Esther. Hon fyller år idag. Så vid halv 7 ska vi hem till henne och äta middag, kolla på film, äta ben&jerry och kanske träffa några. Så ska jag och Bea sova över hos henne. Så det ska bli sjukt najs! Men nu ska jag fixa mig lite, så hörs vi sen. Puss hej 

Kommentarer
Postat av: Saga

Jättefin blogg ! :)

Svar: tack så mycket! kram :)
tildajosephine.blogg.se

2012-12-20 @ 23:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback