Svar på frågestunden

 
 
Saker ni gillar med er själva? 
Svar: Vet inte
 
Saker ni ogillar med er själva? 
Svar: nästan allt, haha
 
Favorit affärer? 
Svar: Gina tricot, h&m, cubus, vero moda
 
Säg några snygga killar 
Svar: Dom tilda skrev, Justin bieber, zack Elfron 
 
 Vad gör ni på eran fritid? 
Svar: Är med kompisar
 
Favorit ämne i skolan? 
Svar: Hemkunskap

Drömresor? 
Svar: NY, LA

 Drömjobb? 
Svar: vet inte

 5 saker ni inte skulle klara er utan 
Svar: Mina vänner, familj, mobil. kommer inte på fler
 
Något ni ångrar 
Svar: ångrar nog inget

 Vinter/Vår/Sommar/Höst? 
Svar: Sommar! 
 
Hur skulle eran drömkille se ut? 
Svar: Snygg, snäll, omtänksam o så

 Vad önskar ni er till julklapp?
Svar: Navelpiercing, skal och lite andra småsaker
 
Är ni kära i nån? 
Svar: Nej

Vad är det pinsammaste ni vart med om?
Svar: vet inte riktigt, har gjort mycket pinsamt
 
favorit film? 
Svar: vet inte

favorit godis?
Svar: Blandat
 
bästa vän? 
Svar: Tilda

roligaste sommarminne? 
Svar: Har många roliga sommarminnen

bästa outfiten? 
Svar: Jeans o nån tröja

roligaste du vart med om ?
Svar: Mycket
 
Varför valde ni att starta en blogg tillsammans? 
Svar: Som Tilda skrev så hade vi den här bloggen innan och sen tänkte vi att det skulle vara kul att börja blogga igen.

Vad tycker ni om med skolan? 
Svar: När man har roligt och bara skrattar åt typ allt.

Hur gamla är ni?
Svar: Jag är 14 år.
 
Det roligaste ni har gjort ihop? 
Svar: Alla gånger vi sovit över o ritad med kajal penna i ansiktet, när vi åt kebabrulle i skogen,haha! och mycket mer.

Favorit bloggar/blogg ? 
Svar: Kissies o Kenzas typ.
 
Favorit artist/band ?
Svar: Justin och några fler
 
Vem är din närmaste vän ? 
Svar: Det är nog Tilda eftersom jag är med henne varje dag
 
Var köper du mest kläder?
Svar: Ginatricot, Veromoda & ibland h&m
 
vart födes ni? 
Svar: Uppsala

hur många boyfriends ni haft 
Svar: Ingen seriös

hur gamla ni är ? 
Svar: Jag är 14 år
 
har ni några syskon? 
Svar: Ja
 

vill ni ha barn ?
Svar: När jag är äldre ja
 
 
Hur lång är du? 
Svar: 1,72 cm typ
 
du skulle beskriva dig själv, hur skulle du beskriva då?
Svar: haha jag vet faktiskt inte. Men oftast glad, snäll o så
 
 Hur många läsare har ni ? 
Svar: ungeför 100 om dagen
 
 
Har ni husdjur ? Isf hur många och vad heter dom ?
Svar: Nej det har jag inte
 
 
när fyller du år? 
Svar: 30 oktober
 
 
Gillar ni någon ? 
Svar: Nej
 

Favorit plagg?
Svar: Har några tröjor jag tycker om
 
 
Bästavän om ni inte får välja varandra ? 
Svar: Katja

Favorit mat ? 
Svar: Tacos
 

Det var svaren på frågestunden, det kankse blev samma fråga två gånger men aja. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback