SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN / TILDA

  •  
    Saker ni gillar med er själva? 
    Svar: Ingen aning
     
    Saker ni ogillar med er själva? 
    Svar: de mesta.
     
    Favorit affärer? 
    Svar: Hollister och Ginatricot
     
    Säg några snygga killar 
    Svar: Justin Bieber, Zack Efron ! ;)

    Vad gör ni på eran fritid? 
    Svar: Spelar fotboll och är med vänner.

    Favorit ämne i skolan? 
    Svar: Hemkunskap

    Drömresor? 
    Svar: LA
     
     Drömjobb? 
    Svar: Känd sångare
     
    5 saker ni inte skulle klara er utan 
    Svar: Min familj, Mina djur, Mina vänner. Det är väl de man behöver?

    Något ni ångrar 
    Svar: Kanske att jag och Felicia inte pratade på ett halvår.

    Vinter/Vår/Sommar/Höst? 
    Svar: Sommar såklart!

    Hur skulle eran drömkille se ut? 
    Svar: Som Justin

    Vad önskar ni er till julklapp? 
    Svar: En ipad, Justins bok och perfymer, skal, löshår osv.
     
  • Är ni kära i nånn?
    Svar: Jag är inte kär i någon
     
    Vad är det pinsammaste ni vart med om?
    Svar: Haha jag har gjort mycket pinsamt så kommer inte på något speciellt nu
     
  • favorit film?
    Svar: The notebook
     
    favorit godis?
    Svar: Blandat!
     
    bästa vän? 
    Svar: Josephine

    roligaste sommarminne? 
    När Linnea följde med ut med båten i 2 veckor eller i somras, fick massa nya vänner!

    bästa outfiten? 
    Svar: Hmm, ingen aning.

    roligaste du vart med om ?
    Svar: Ingen aning
  •  
    Varför valde ni att starta en blogg tillsammans? 
    Svar: Vi hade bloggen förut men sen slutade vi. Men sen så tyckte vi att de skulle va kul och börja blogga igen.

    Vad tycker ni om om med skolan? 
    Svar: Vissa dagar när man är glad och bara skrattar hela tiden.

    Hur gamla är ni? 
    Svar: Jag är 13 år.
     
  • Det roligaste ni har gjort ihop? 
    Svar : Oj ! Vi har gjort mycket roligt, men kanske grönalund och alla gånger vi har skrattat och sovit över.
     
    Favorit bloggar/blogg ? 
    Svar: Kissies, Kenzas
     
    Favorit artist/band ? 
    Svar: Det är nog Justin Bieber
     
  • Vem är din närmaste vän ? 
    Svar: Josephine

    Var köper du mest kläder?
    Svar: Kanske ginatricot
     
  • vart födes ni? 
    Svar: I sverige.
     
    hur många boyfriends ni haft 
    Svar: Ingen seriöst.
     
    hur gamla ni är ? 
    Svar: Jag är 13 år.

    har ni några syskon? 
    Svar: Ja ! jag har en syster och en brorsa.

    vill ni ha barn ?
    Svar: När jag är äldre!
     
  • Hur lång är du? 
    Svar: Jag är 1,68 cm
     
    Favoritbloggarna ?
    Svar : Kenzas och Kissies
     
  • Vad önskar ni er i julklapp ? 
    Svar: En ipad och lite annat.

    Om du skulle beskriva dig själv, hur skulle du beskriva då?
    Svar: Skrattig och glad tjej men så fort jag är ensam tänker aldelles för mycket..
     
  • Hur många läsare har ni ? 
    Svar: runt 100 st om dagen.

    Har ni husdjur ? Isf hur många och vad heter dom ?
    Svar: Ja! Jag har 5 djur. 2 kaniner, Ludde och Charlie. En katt, Kitty och 2 hundar som heter Rocky och Charlie.
     
  • När fyller ni år ? 
    Svar: 15 april

    Gillar ni någon ? 
    Svar: Ingen speciell, nej
     
    Favorit plagg?
    Svar: Jag har många tröjor jag tycker om.
     
  • Bästavän om ni inte får välja varandra ? 
    Svar: Då blir de nog Felicia.

    Favorit mat ? 
    Svar: Tacos

    Favorit film ? 
    Svar: The notebook

     
    Det där var några svar från frågestunden av mig. Josse svarar lite senare idag ! Puss
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback