Läxooor..

Hej!
Kom hem från skolan vid ungefär 3. Imorgon är vi lediga eftersom vi har utväcklingssamtal så då fick vi läxor som vi ska göra. Vi fick kemi som man ska mäta ph värdet av 5 olika saker, det har jag gjort. Sen fick vi spanska, man ska kolla ut genom ett fönster och beskriva vad man ser, och den håller jag på med nu och sen fick vi so som man ska kunna en text och några frågor, så vi kommer få förhör på det på Tisdag. Och så fick vi engelska, man ska läsa en bit ur en text och sen läsa upp det i grupp. åhh orkar inte!
 
Juste, jag köpte ju en tröja och ett mobilsmycke som jag lovade att visa men gör det antingen imorgon eller på fredag.
Men nu ska jag fortsätta med spanska läxan.. Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback