Dagen igår

Hej!
Dagen igår började med att Tilda följde med mig hem efter skolan och vi kollade på film och jag åt middag och packa. Halv 6 hämtade Tildas mamma hos och vi åkte till henne. Tilda åt mat och vi bakade kladdkaka, vid 9 gick vi ut i våra ziperaller och vi träffade Axel, Emil och några andra så vi va med dom ett tag. Vid ungefär halv 11 cykla vi hem till Tilda igen och kollade på film, åt kladdkaka och skratta. Vi somnade väll vid 1 eller nått sånt och vi vaknade vid 10, åt frukost och fixade oss och sen vid 11 kom min mamma och hämta mig och vi åkte till gränby o kollade, och kom precis hem. Senare får jag se om jag träffar Tilda, Bea, Esther och Becka. Annars är jag väll bara hemma och tar det lungt.
 
Men vi hörs senare, puss!
 
Har inga bilder, måste ta nya så tyvärr blir det inga.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback