11 NOVEMBER

Hejsan. Igår så träffade jag och Josse, Becka och Bea vid pizzerian. Så åt vi där. Sen så gick vi hem till sporthallen och tittade på innebandymatch. Men vi tittade bara en period. Sen gick vi och mötte upp Axel och Nicklas. Så gick vi hem till Rebecka och sjöng singstar. Haha, lite senare kom Linus och Isak. Då typ sjöng vi lite till hah och sen snackade vi och så. Sen runt 11 gick Nicklas, Axel och Josse hem. Så vi gick med Linus och Isak hem till Linus och tittade på några filmer och sen gick vi hem och sov. Det var naaajs, men nu så skypar jag med Felicia. Jag skulle gått på gudstjänst idag men nej jag orkar inte, jag måste ju gå 15 gånger.. 
Men snart ska jag baka typ en paj som vi ska fika med. Men vi hörs. Puss hej 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback