Julklapps tips!

Tänkte tipsa om julklappar man kan köp till tjejer, till killarna kommer kanske imorgon!
 
 
Body splash från Victoria secret, dom är väldigt populära och doftar jätte gott.
Jag önskar mig en sån och doften jag önskar mig heter pure seducation!
Man kan köpa dom på www.beautyplanet.se eller på www.jfr.se
 
Hollister tröjor, dom är fina och dom är också ganska populära.
Dom kan man köpa på hollister affären i Stockholm.
 
Det här är också från Victoria secret. Det är body lotion/butter.
 Och dom kan man också köpa från www.beautyplanet.se eller www.jfr.se/
 
Klackskor/Uggs från nelly. Alla är väldigt snygga!
 
 
Sen kan man köpa andra parfymer, man kna köpa en snygg necessär med lite olika saker i som till exempel lite smink , smycken eller skönhetsprodukter!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback