Julafton

Hej, jag och min familj spelade bingolotto men vann inget. Hade ansiktsmask och satt på lösnaglar, gud va svårt det är att skriva , menmen. 
Eftersom klockan är över 00.00 så är det julafton idag så god jul alla och hoppas ni får en mysig/ rolig julafton med nära och kära! 
Jag kommer typ inte kunna blogga nått imorgon och det kanske ni förstår, sen tror jag inte heller att ni kommer sitta vid datorn. Men tänkte i alla fall göra ett tidinställt inlägg där jag lägger ut en önskeoutfit.
Jag och min familj ska fira julafton hos min morbror och så kommer släkten dit och så. Vi åker dit vid 11-12 så hinner nig skriva ett sanbbt inlägg innan jag åker.
Men nu tänkte jag kolla facebook, instagram och kanske sätter igång en film, men vi ses senare då, puss!

Kommentarer
Postat av: Therese Björkman

GOD JUL ! ♡

2012-12-24 @ 01:56:49
URL: http://theresebjorkmans.blogg.se/
Postat av: marina

sv. Idag ska jag till farmor och farfar, själv då? :) God jul!

2012-12-24 @ 08:46:58
URL: http://marinapalme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback