Hemma

Hej, kom hem för ett tag sen och har plockat upp mina julklappar och så. Har inte fått alla än, får imorgon av min morfar och sen ska jag till farmor och farfar och då får jag av dom också! Men dagen har varit riktigt rolig, god mat och så. Tog bara bild på fikat för min mobil dog när jag skulle ta kort på maten. Men det går typ ändå inte att lägga upp bilderna, men ska försöka imorgon. 
Imorgon ska jag nog in till uppsala och byta en sak, byta storlek på en klocka jag fick och sen köpa en systemkamera! Så tar kort på det jag fick med den då, hoppas bara den finns kvar för mellandagsrean börjar ju imorgon. Men nu ska jag sätta igång en film och så, vi ses imorgon. Puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback