Godmorgon

Hej, jag vaknade nyss och ligger och kollar runt på min iPad. Idag så ska jag och min familj till mormor och äts julbord med släkten. Mysigt ! Sen imorgon så kommer Felicia hit och stannar till på fredag, har inte sovit över med henne på ett år nu. Vi var ju sjukt osams förut , pratade aldrig med vara dra eller något men allt löste sig och det är jag sjukt glad över eftersom hon är min bästavän. Så vi ska ha det grymt! Men nu ska jag äta frukost och sen fixa mig. Kommer lite bilder sen också ! Bloggar från ipaden nu så har inga bilder från systemkameran men jag bloggar sen som sagt. Puss hej


Kommentarer
Postat av: Malva Nyström

- jadå, det är super! :)
hur är det själv?

2012-12-25 @ 14:21:38
URL: http://mkdn.blogg.se/
Postat av: Felicia

Fan vilken snygggg bild!Älskar dig Tilda <3

2012-12-25 @ 16:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback