30 December

Hej. Förlåt för att vi inte bloggat så bra. Men jag har ju somsagt varit med Felicia och har inte haft tid åt att sitta vid datan. Igår åkte jag och min syster till Kista galleria. Sen på kvällen så tittade vi på film och hade myskväll bara. Hade ont i huvudet och var trött så det var skönt att ta det lugnt. Idag då? Imorse var jag i kyrkan på gudstjänst med Josse, Axel och Nicklas. Måste ju gå 15 gånger nu med konfiramtionen, men har bara gått 3 än så länge. Så borde gå lite fler söndagar. Sen har jag bara tagit det lugnt och tittat på film. Ska nog titta på en till snart och kanske sova lite. Man blir verkligen trött utav det här vädret! Så himla tråkigt väder just nu asså. 
Ikväll så ska vi göra Sushi här hemma, favorit maten ! Så det blir najs och sen kommer jag nog antaglien bara ta det lugnt och tagga nyår!  Ni får ha det så bra.
Puss hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback